Pāris ieteikumi vingrojumiem.

1. Brīva stāvus poza.
Nostājieties taisni uz Schumann3D plates, ar nedaudz ieliektiem ceļgaliem, kājas gurnu platumā, pēdas paralēli, skatiens taisni uz priekšu. Sekojiet elpošanai, koncentrējieties uz relaksāciju.

 

2. Guļus pozīcija.
Optimāla pozīcija, izmantojot U-veida spilvenu. Ērti apgulieties uz muguras. Kājas gurnu platumā, zem ceļiem novietojiet krēslu un/vai spilvenu. Rokas novietojiet ar plaukstām uz leju gar ķermeni, uz U-veida spilvena. Sajūtiet, kā pazūd spiediens uz mazo iegurni. Sekojiet elpošanai, koncentrējieties uz relaksāciju.

 

3. Sēdus poza, mugura taisna,
atslābināts stāvoklis.

Apsēdieties taisni uz Schumann 3D plates, sakrustojiet kājas, rokas brīvi uz ceļiem. Sekojiet elpošanai, koncentrējieties uz relaksāciju.

 
 
4. Novietojiet kājas uz plates.
Ja Jums ir grūti izpildīt vingrojumu stāvus, kā alternatīvu var izmantot sēdus pozīciju uz krēsla, kājas novietojot uz Schumann 3D plates.
Apsēdieties taisni uz krēsla, kājas gurnu platumā novietotas uz Schumann 3D plates, rokas brīvi novietotas uz ceļiem.
Skatiens taisni uz priekšu. Sekojiet elpošanai, koncentrējieties uz relaksāciju.
 
5. Novietojiet ceļus uz plates.
Optimāla pozīcija izmantojot U-veida spilvenu. Novietojiet kājas uz Schumann 3D plates. Spilvens zem ceļiem ļaus Jums ieņemt ērtu pozu.
Rokas novietojiet brīvi gar ķermeni, ar plaukstām uz leju. Sekojiet elpošanai, koncentrējieties uz relaksāciju.
 
6. Pleci/elkoņi/rokas
Nostājieties četrrāpus, saliecot rokas elkoņos uz Schumann 3D plates, atpūtinot apakšdelmus. Sekojiet, lai mugura būtu taisna. Sekojiet elpošanai, koncentrējieties uz relaksāciju.
 
7. Pozīcija guļus uz vēdera/vingrojums vēderam

Šo vingrinājumu mēs iesakām vēdera muskuļu stiprināšanai un gremošanas orgānu darbības uzlabošanai. Apgulieties uz vēdera (no ribu loka līdz vēdera lejasdaļai) uz Schumann 3D plates, novietojiet rokas sev priekšā, ķermenis ir pilnībā iztaisnots. Rokas saliektas uz U-veida spilvena, galva uz plaukstām, lēnām paceliet ķermeņa augšdaļu no plates. Spilventiņš zem apakšstilbiem nodrošinās ērtāku stāvokli. Sekojiet elpošanai, koncentrējieties uz relaksāciju. Vingrinājums nav ieteicams tūlīt pēc ēdienreizes.
 

Uz Schumann 3D plates ir iespējams mērķtiecīgi un pozitīvi ietekmēt organismu slimību profilaksei un atveseļošanās procesam.